Al 4 dagen onderweg.

6 augustus 2018 - Saint-Quentin, Frankrijk

Al 4 dagen onderweg en nu pas een update.... Schandalig! Eerlijk gezegd was ik 's avonds moe en was het al te laat. Gisteren had het gekund, maar was er geen goede wifi. Nu heb ik trouwens helemaal geen wifi, maar het moet maar van mijn bundel af.
Het afscheid vrijdag van mijn familie in Veldhoven was best wel heftig, vooral toen kleindochter Anna mij nariep. Mijn dochter heeft het gefilmd.
Ik kon mooi op tijd starten, want de avond ervoor had ik per abuis de wekker een uur vooruit gezet. Ik ging dus niet om 5 uur uit bed, maar een uur vroeger. Daar kwam ik later achter toen ik naar beneden ging.
Ik had vaak de wind mee. Dus zoals gepland kwam ik na 113 km aan op de camping van Londerzeel. Op de camping was ook een grote zwemvijver, waar in ook werd gevist. Ook door de plaatselijke bevolking en daar was het sanitair niet op berekend. Douchen met munten, 1 euro voor 6 minuten plus 14 euro voor de camping, best duur voor een arme pelgrim. Wel lekker gegeten in de pizzeria. Straks verder met de tweede dag. Nu eerst de foto's en filmpje.

1. Anneke en Koop:
    6 augustus 2018
    En daar gaat die stoere pelgrim!
  2. Janetta:
    6 augustus 2018
    Komt mij bekent voor een uur te vroeg, wekker fout gezet ? had ik ook met onze vakantie 04.00 uur stond ik naast m'n bed. Heerlijk relaxt opgestaan en alle tijd. Het gaat lekker Wim en je schiet al op.
  3. Harm stevens:
    mooi Wim doorgaan gr Harry en Anuska
  4. Peter:
    Topper!!! Veel plezier verder!! Of moet ik zeggen sterkte🚴‍♂️
  5. Olly&Ria:
    Heel veel plezier Wim!
    We gaan genieten van jouw verhalen!👍🏽🚴🏻‍♂️
  6. Ingrid Loots:
    7 augustus 2018
    Succes ik ga je weer volgen.
  7. Riekie Kuik:
    7 augustus 2018
    De kop is er dus af Wim. Zet em op hè! gr. van Riekie.
  8. Petra:
    7 augustus 2018
    Wij zijn trots op jou pap!!!
    Anna vraagt iedere dag naar jou.
    Waar is opa nu en heeft ie wel goed geslapen.. Mooie foto's! Succes vandaag weer en veel plezier.
    Heel veel knuffels van je kleindochters!
    Liefs XXX
  9. Froukje verra-stoelwinder:
    7 augustus 2018
    Heel veel succes ik volg je verhaal liefs je nicht Froukje
  10. Rens en Aly:
    7 augustus 2018
    Veel succes Wim je hebt al een mooi stukje afgelegd
    Zondag komen we achter op rijden.
    Aly en Rens
  11. Leo & Dineke:
    7 augustus 2018
    Elke nieuwe plek geeft weer nieuwe impulsen.
    Zet hem op en geniet van je tocht. Super hoor!
    Zijn benieuwd naar je verhalen en foto's!
    Groetjes Leo en Dineke
  12. Grietje Smid:
    7 augustus 2018
    Topper, neem m'n petje voor je af. Veel plezier.
  13. Denia:
    8 augustus 2018
    Veel plezier en geniet van de mooie tocht.