Al 4 dagen onderweg.

6 augustus 2018 - Saint-Quentin, Frankrijk

Al 4 dagen onderweg en nu pas een update.... Schandalig! Eerlijk gezegd was ik 's avonds moe en was het al te laat. Gisteren had het gekund, maar was er geen goede wifi. Nu heb ik trouwens helemaal geen wifi, maar het moet maar van mijn bundel af.
Het afscheid vrijdag van mijn familie in Veldhoven was best wel heftig, vooral toen kleindochter Anna mij nariep. Mijn dochter heeft het gefilmd.
Ik kon mooi op tijd starten, want de avond ervoor had ik per abuis de wekker een uur vooruit gezet. Ik ging dus niet om 5 uur uit bed, maar een uur vroeger. Daar kwam ik later achter toen ik naar beneden ging.
Ik had vaak de wind mee. Dus zoals gepland kwam ik na 113 km aan op de camping van Londerzeel. Op de camping was ook een grote zwemvijver, waar in ook werd gevist. Ook door de plaatselijke bevolking en daar was het sanitair niet op berekend. Douchen met munten, 1 euro voor 6 minuten plus 14 euro voor de camping, best duur voor een arme pelgrim. Wel lekker gegeten in de pizzeria. Straks verder met de tweede dag. Nu eerst de foto's en filmpje.