Mijn eerste fietsdag.

10 augustus 2021 - Wezep, Nederland

De WiFi op de camping werkt niet jammer genoeg. Dus ik hou het kort. Na 112 km ben ik rond half 6 aangekomen op de camping boerderij 'de IJsselhoeve' bij Hattem, zoals gepland. Tot Hasselt heb ik het regenpak aangehouden. Toen werd het pas beter weer. Vanochtend thuis heb ik het regenpak al aangedaan. Zo nu en dan miezerde het wat of de lucht was dreigend. De wind zat trouwens ook niet mee. Of zijwind, maar vaker tegenwind. Later in de middag was eindelijk de zomer weer terug in Nederland. Mijn belevenissen en de daarbij horende foto's mail ik morgenavond, als er dan wel WiFi is.

Oh ja, wat zat er vanavond in Wims hapjespan? Penne Bolognese, een eenpansgerecht dus.

M.v.g. Wim

1. Anneke en Koop:
    10 augustus 2021
    Zo, de vuurdoop dus gehad! Mooi stadje Hattem! Mijn broer woont hier!
    Slaap lekker en morgen de korte fietsbroek maar aan en het regenbak onder in de fietstas!
    Succes morgen!
    Gr. vanaf de camping……K&A.
  2. Jan Veldhuizen:
    10 augustus 2021
    Hattem, Heerde, Epe, Vaassen. Rijtje van vroeger bij aardrijkskunde. Mooie weer komt er an. Succes.
  3. Truida:
    10 augustus 2021
    Mooi Wim je bent op weg .Jammer van de regen hier hele dag droog het is maar net waar de buien zijn.Vanaf morgen beter veel fiets plezier
  4. Anneke de Ridder:
    Mooie omgeving Hattem !
    Jammer van het weer vandaag maar morgen word het beter !!
    Lekker gesmuld van het smakelijke pannetje 😋. Straks een lekker borreltje en een goede nachtrust ....En morgen weer verder 🚴‍♂️👍👋👋👋
  5. Marianne Tuijt:
    10 augustus 2021
    Zwaar fietsen in een regenpak maar morgen wordt het beter. Veel plezier in het dorp van Anton Pieck. De vader van de Efteling.
  6. Emily Posthumus:
    10 augustus 2021
    Wow, meteen maar weer over de 100 km. Klasse man! Het wordt hopelijk gauw beter fiets weer. Alhoewel: regen op de tent, daar kun je prima op slapen. ( Ik tenminste wel)
    Goede voortzetting morgen....
  7. Gerda joling:
    10 augustus 2021
    het weer word beter hoor veel fiets plezier
  8. Peter:
    10 augustus 2021
    Men zegt wel eens “morgen wordt alles beter”…
    Voor wat betreft het weer zou dat wel eens zo kunnen zijn als je de weerprofeten mag/moet geloven.
    Dus Wim, morgen met frisse moed weer verder en een heel fijne trappartij toegewenst(om al vast te spreken in de voetbaltermen😉)
  9. Petra:
    10 augustus 2021
    Wauw pap, de 1e dag aardig wat km'ers gemaakt!!!
    Een hele goede nacht en hopelijk wordt je morgen wakker met de ochtendzon 🌞❤
  10. Peter, Alice en Dancho:
    11 augustus 2021
    Goedemorgen pap, op jouw verjaardag schijnt de zon. Hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en heb je geen regen gehad zodat je de tent droog in kunt pakken. Veel fietsplezier vandaag!
  11. Ank van der Meulen:
    11 augustus 2021
    Van 💖te gefeliciteerd met je verjaardag Wim! Wens je een hele mooie dag toe!
  12. Grietje Smid:
    11 augustus 2021
    Wim van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Een fijne dag, en neem onderweg maar een lekker kop koffie met
    een stuk taart.
  13. Jan Veldhuizen:
    11 augustus 2021
    Goeiemiddag Wim. Van harte gefeliciteerd met jouw 72e. We zijn dus op paar weken na even oud. En...de zon schijnt en de temp. gaat omhoog. Prettige dag.
  14. Rens en Aly:
    11 augustus 2021
    Zo je gaat er weer voor Wim in direct de eerste dag alles tegen en ook nog eens over de honderd km zo hoor je toch echt wel bij de echte door bijters.
    Maar het mooie weer komt er aan nog veel fiets plezier.
    Aly en Rens ter Veen
  15. ikzelf:
    Dank jullie wel!
  16. Doris en Harm:
    11 augustus 2021
    Wim, Gelukkig is het nu en de komende dagen goed fietsweer. We feliciteren je met je verjaardag en wensen jou een fijne verdere tocht.
  17. ikzelf:
    Dank jullie wel !
  18. Olly&Ria:
    14 augustus 2021
    Gefeliciteerd Wim, geniet van je fietstocht, dan genieten wij van je verhalen.