Zondag

12 augustus 2018 - Bonneval, Frankrijk

Vanmorgen al om zes uur opgestaan. Voordat je klaar bent, is het dan al gauw 8 uur voordat je weg kunt. Gisteren had ik de was gedaan en opgehangen aan de waslijn. Toen het donker werd, was de was echter nog niet droog. Ik heb toen alles naar binnen gebracht en in het sanitair gebouw op de wasbakken gelegd. Vanmorgen moest ik dat nog opruimen en in de goede tassen doen. Dan de tassen inrichten, koffie maken, (stok) brood eten, tassen aan de fiets, tent inpakken.
Gisteren en vandaag weer veel tegenwind gehad. Met de wind in de rug was ik al veel verder gekomen. Gisteren kon ik weer de weblog niet bijwerken. De Wi-Fi op de camping was heel duur. Daarbij kwam dat ik van mijn provider de melding kreeg, dat mijn internettegoed bijna op was. En ik kon mijn tegoed niet aanvullen. Althans dat mislukte steeds.
Nu heb ik wel Wi-Fi, tenminste als je op het terras bij de receptie zit.
Als ik op 25 augustus bij de Pyreneeën wil zijn, moet ik gemiddeld 75 km per dag fietsen. Vandaag was het 82 km, d.w.z. met het verkeerd fietsen erbij. Ik wist dat in deze stad een camping was. De fietsnavigatie stuurde mij zo'n 5 km de verkeerde kant op, toen maar met de navigatie van de telefoon. Zo ben ik dan toch hier terechtgekomen. Het is zondag, dus ik kon geen inkopen doen. Behalve de bakker, die is op zondagochtend open gelukkig. De pizza op de camping smaakte trouwens goed.
De foto's spreken voor zich.
Groeten!

1. Anneke en Koop:
    12 augustus 2018
    Veel respect voor je Wim!
    En nog gefeliciflapstaart met je verjaardag!
    Gr. uit Lemmer.
  2. Olly&Ria:
    12 augustus 2018
    Gefeliciteerd Wim, je hebt vast een verjaardag gehad om nooit te vergeten!
  3. Petra:
    Mooie foto's pap!!!
    Hoop vandaag weer een mooie voorspoedige tocht!!
    Knuffels van ons!
  4. Jan Vriend:
    13 augustus 2018
    Mooie foto's. Veel 'voor de wind' gewenst vandaag.
  5. Grietje Smid:
    13 augustus 2018
    Mooie foto's Wim, maar soms heb je best wel eens moeilijke momenten, als ik dit zo lees. Petje af.
  6. Elly Postma:
    13 augustus 2018
    Ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen Wim. Nog van harte gefeliciteerd en een hele goede reis!
  7. Geppy:
    13 augustus 2018
    Leuk om je te volgen! Succes Wim!!!
  8. Doris en Harm:
    13 augustus 2018
    Wenn mann weite Reisen macht, so kann mann viel erzählen !
    Wij wensen jou een goede reis verder, en zijn benieuwd naar jouw volgende belevenissen.
    Hartelijke groeten, Doris en Harm
  9. Peter, Alice en Dancho:
    Mooie verhalen pap. Gezien de km volgens planning. Komt zeker goed! Kus van ons
  10. Leo & Dineke:
    13 augustus 2018
    Van ❤-e Wim, een 'eenzame' vakantie, maar wel met veel lieve berichtjes. Én één om niet gauw te vergeten!
    We hopen op veel wind-mee berichten van jouw kant, maar zoals je al berichtte 'er zijn veel goede mensen en initiatieven in de wereld'. Wie goed doet - goed ontmoet. We zijn op de wereld om elkaar te helpen, nietwaar! Veel plezier van Leo en Dineke
  11. Jeichienus en Clara:
    13 augustus 2018
    En dat allemaal allemaal op je verjaardag maar toch van harte gefeliciteerd en een voorspoedige reis.
  12. Rens en Aly:
    Hi Wim
    Het zit niet altijd mee, maar het lukt je steeds weer alles op te lossen geweldig,
    Goede reis verder we hopen morgen in limoges te zijn.
    AlyenRens
  13. Emily Posthumus:
    13 augustus 2018
    Nog van harte Wim. Wij zijn weer thuis van onze roadtrip . De wifi vinden wij eigenlijk overhaal waar we waren echt slecht. Hopelijk tref jij het beter. Heel veel plezier en geniet! Groeten.