Bijna thuis.

26 augustus 2018 - Waregem, België

Gisteravond vertrokken we met de bus om ca. 11 uur. Vervolgens de hele nacht gereden. Slapen ging heel moeilijk door het geschommel en de kou. Het was vanochtend vroeg maar 8°C. Om acht uur is de bus gestopt op een grote parkeerplaats (aire) voor het ontbijt. Chocolade broodje met koffie.
Gisteren was een dag van wachten, tent opruimen, gelukkig droog inpakken, nog eens het stadje verkennen, nog wat foto's maken. Ik heb nog wel lekker gegeten. Een pelgrimsdiner van drie gangen voor 14 euro: vooraf een lekkere salade, hoofdgerecht tagliatelle carbonara en een lekker toetje.
Het is nu elf uur geweest. Tegen drie uur vanmiddag zullen we arriveren in Breda. En word ik hopelijk verwelkomd door twee lieftallige dames, moeder en dochter. Eigenlijk ben ik ook wel weer blij dat ik straks weer thuis ben.
Nog even wat foto's erbij. Nogmaals, vooralsnog voor de laatste keer, bedankt voor jullie reacties.

1. Anneke:
    26 augustus 2018
    Welkom thuis Wim en laat je lekker verwennen door die lieftallige dames!
    Groet uit
    Lemmer
  2. Grietje Smid:
    26 augustus 2018
    Welkom thuis Wim.Heerlijk om weer in je eigen bed te slapen!!
  3. Jos fredriks:
    26 augustus 2018
    Welkom thuis Wim nu lekker uitrusten en genieten thuis.
  4. Peter:
    26 augustus 2018
    Wim, gauw weer naar huis; hier is het weer prachtig.
    Nogmaals: proficiat met jouw prestatie!!
  5. Hennie Boven:
    26 augustus 2018
    Gefeliciteerd Wim. Ik heb van je verhalen en foto,s genoten. Bedankt. Een hele prestatie 👍. Goeie reis naar huis.
  6. Dettie scholten:
    26 augustus 2018
    Gefeliciteerd Wim....Wat een prestatie !!
  7. Henk en Yvonne:
    Hoi Wim,
    Weer een mooie herinnering erbij. Een topprestatie, en dat voor de tweede keer. Zie je binnenkort bij de bakker en dan hoor ik graag je mooiste moment. Gr Henk
  8. Olly&Ria:
    26 augustus 2018
    Prachtig Wim, genoten van je reisverslag! Een hele prestatie.
    Gefeliciteerd!
  9. Emily Posthumus:
    26 augustus 2018
    ik heb je reisverslag met veel plezier gelezen. En ik heb er dingen van opgestoken; bv dat je een diepvrieszak van volledige maaltijden kunt kopen. Dat gaan we onthouden voor onze kampeertrips in de toekomst.
    Nu lekker weer thuis met vertrouwd gezelschap, geen lange wandeling naar het washok en een stenen huis om je heen. Geniet er van!
  10. Tosca:
    26 augustus 2018
    Welkom thuis Wim,nu maar lekker uitrusten en weer genieten met het gezin.
  11. Marga en Thie:
    27 augustus 2018
    Home sweet home Wim! Leuk dat we je konden volgen!
  12. Isis van limborgh (een leerling uit groep 8):
    25 november 2018
    Zelf heb ik je reisblog echt super Interessant en leuk.
    Ik ben wel een beetje laat met lezen maar ik was het echt gewoon straal vergeten ik hoop dat u het waardeert en dat ik u nog eens tegen kom geniet van uw volgende reizen en misschien tot de volgende keer vriendelijke groet .I van limborgh👍