Met Wim mee naar Santiago

8 maart 2019 - Gasselternijveen, Nederland

Evenals vier jaar geleden ga ik, Wim Possemis, op pelgrimstocht naar Santiago de Compostella in het noordwesten van Spanje. Er is wel een verschil: in 2015 ging ik samen, nu fiets ik in m’n uppie; toen fietsten we de hele tocht vanaf huis, nu start ik in St. Jean-Pied-de-Port in Zuid-Frankrijk aan de voet van de Pyreneeën. Vorig jaar heb ik de eerste 1600 km al gefietst tot de Pyreneeën. Zoals u op de bijgaande foto kunt zien, ben ik onderweg bevriend geraakt met de douanier op de grens met Frankrijk. Dit jaar zijn de overige ca. 1200 km aan de beurt: via Pamplona, Logroño, Burgos, León naar Santiago; dan nog verder naar Kaap Finisterre aan de kust en weer terug naar Santiago. Het duurt nog wel een tijd voor de fietstocht begint. Mijn vertrek is gepland op 15 mei. Toch wil ik jullie nu al op de hoogte brengen, omdat Santiago niet het enige doel is. Heel graag plak ik er nog een goed doel aan vast, nl. ‘fietsen tegen kanker’. Hopelijk gaan heel veel mensen mij weer helpen om een mooi bedrag bij elkaar te brengen voor kankeronderzoek. Bij de vorige fietstocht vier jaar geleden is het gelukt om bijna €800 in te zamelen. Wat zou het mooi zijn om dit bedrag deze keer te overtreffen! Mijn persoonlijke actiepagina op de KWF-site is: https://acties.kwf.nl/fundraisers/wimpossemis.
Via mijn weblog en facebook zal ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen op sportief gebied en de andere voorbereidingen. En natuurlijk de sponsoring! http://www.santiagodecompostella.reislogger.nl

1. Riekie Kuik:
    14 maart 2019
    kijk er weer naar uit Wim. Zie je op de gezelllige avond van NAT.