Nog 7 weken om aan mijn conditie te werken.

17 juni 2018 - Gasselternijveen, Nederland

Voor wie dit leest......

In het 'profiel' heb ik mij voorgesteld voor mensen die mij niet kennen en verteld waar mijn fietstocht naar toe gaat. De vertrekdatum van 3 augustus komt al in zicht, nu nog bijna 7 weken. Vorige week heeft mijn fiets een servicebeurt ondergaan en is op alle punten goed nagekeken door monteur Teun bij Egberts Borger. Vanwege de vele haarscheurtjes moesten nieuwe banden worden omgelegd. Van Teun kreeg ik vervolgens uitleg over mogelijke pechgevallen en hoe daarin te handelen, zoals een kapotte ketting. Drie jaar geleden had ik het geluk dat mijn fietsmaat heel technisch was, nu sta ik er alleen voor.

Om mijn conditie op peil te brengen, zal ik toch meer moeten trainen dan ik tot nu toe deed. Daarom probeer ik zoveel mogelijk naar mijn tijdelijke werk in Sappemeer te fietsen, plus op mijn vrije woensdag en op zondagochtend een langere rit.

Voor mijn eerste blog wil ik het hier eerst bij laten. Ik ben benieuwd of mijn 'volgers' van drie jaar geleden ook nu weer deze mail ontvangen. Wanneer u(je) hier geen prijs meer op stelt, kun je je natuurlijk afmelden. Nieuwe 'volgers' zijn uiteraard van harte welkom.

Groet, Wim

1. H.brouwer:
    Succes wim
  2. Chris Hensen:
    17 juni 2018
    Geniet ervan.Ik kan het niet meer nl een beroerte gehad en links verlamd.Sterkte en tot ziens bij de bakker
  3. Hennie Boven:
    Veel plezier en succes .
  4. Albertha:
    17 juni 2018
    Succes met de voorbereidingen Wim! Wat een uitdaging. Ik ga je zeker via je blog volgen.
  5. Hilma Ensing:
    17 juni 2018
    Wat een onderneming zeg! Ik ga je zeker volgen! Succes met het trainen hiervoor.
  6. Betthy:
    17 juni 2018
    Hallo Wim, veel succes met de voorbereidingen van je fietstocht, ik had het al van Antje gehoord. Graag wil ik je volgen en Eric ook. Groeten Betthy.
  7. Jeichienus en Clara:
    17 juni 2018
    Succes Wim je gaat het zeker halen.
  8. Anneke:
    Heel veel succes met opnieuw een monstertocht, ๐Ÿ˜ƒ
  9. Ank van der Meulen:
    17 juni 2018
    Mail ontvangen, ga jou zeler weer volgen! Dapper om het alleen aan te durven! Zet hem op Wim!
  10. Boelie en Diena:
    17 juni 2018
    Succes Wim, wij gaan je volgen.
  11. Piet Wolters:
    Heel veel succes, Wim.
    Zet hem op !
  12. Dineke Hatzmann:
    Veel succes en een fijne reis! Ik ga je volgen๐Ÿ˜ƒ
  13. Jan en Truida:
    17 juni 2018
    Veel succes met deze uitdaging, Wim
  14. Froukje verra-stoelwinder:
    17 juni 2018
    Ik wens je een goede reis en pas goed op jezelf , ik wens je heel veel goeds toe lieve groet je nicht Froukje
  15. Niesje kuiper:
    17 juni 2018
    Leuk om je weer te volgen!
  16. Janetta:
    Ga er voor Wim !
  17. Janetta:
    Heel veel succes, nog even 7 weken trainen. ๐Ÿ‘
  18. Ineke:
    17 juni 2018
    Ha Wim, leuk! ik ga je zeker volgen!
    Leuk dat je in Sappemeer zit, ik heb dr in een ver verleden nog gewoond! (Gewerkt op Nieuw Woelwijck)
    Wat een avontuur in het vooruitzicht! Heerlijk! heel veel plezier! Oh ik kan jaloers zijn op het reisgevoel!
    Ik heb eerder op fietsvakanties wel gehad dat ik jankend op de fiets zat, maar oooh het gevoel als je t dan toch redt! Heerlijk! Heel veel succes en weinig lekke banden! Petje af hoor!
    Groetjes, Ineke....
  19. Truida:
    Wij volgen natuurlijk ook Wim
  20. Tosca:
    17 juni 2018
    Natuurlijk blijf ik je volgen.Wens je heel veel succes toe.
  21. Olly&Ria:
    Succes Wim!๐Ÿ‘๐Ÿฝ
  22. Peter, Alice en Dancho:
    20 juni 2018
    We gaan je zeker weer volgen pap; zelfs vanuit Noorwegen. Wij wensen je heel veel plezier en succes. ๐Ÿ˜˜
  23. Riekie Kuik:
    21 juni 2018
    Wat weer 'stoer'Wim. Ga je zeker volgen.
  24. Toltsje Scheringa:
    26 juni 2018
    Wim we gaan je volgen via dorpsportaal.
  25. Anneke en Koop:
    24 juli 2018
    Super sportief! Succes in je ๐Ÿฆ†je !
  26. Cherona:
    30 juli 2018
    Succes ๐Ÿ˜
  27. Rens en Aly:
    30 juli 2018
    Een fijne fietstocht gewenst kijken uit naar jou verhalen
    Aly en Rens