De nasleep

11 juli 2020 - Gasselternijveen, Nederland

Zoals ik al in mijn laatste verhaal had gemeld, bleek uit de röntgenfoto dat de schouder was gebroken. Op maandag, 6 juli, had ik een afspraak met de chirurg. Volgens hem had de operatie al veel eerder moeten gebeuren. Dus werd er de nodige druk achter gezet en kon ik uiteindelijk woensdag al worden geopereerd. Naast de narcose kreeg ik ook een zgn. zenuwblokkade d.m.v. een injectie in de hals. Deze verdoving kan tot wel 12 uur werken na de operatie. De breuk is met schroefjes en draadjes gerepareerd en alles zit weer op z'n plek. Operatie geslaagd en de patiënt heeft het overleefd. 🤣 De woensdag verliep verder zonder problemen. Ik voelde mij heel goed, geen pijn, maar dat kwam natuurlijk door die zenuwblokkade en de andere pijnstillers. 's Nachts speelde de pijn wel veel meer op; en pijnstillers hielpen niet echt. Trouwens sinds het ongeluk had ik nog geen goede nachtrust gekregen.

Alle lof voor het Wilhelmina ziekenhuis in Assen. Wat een goede verzorging direct na de operatie en ook de rest van de tijd dat ik daar lag. Maar ook voor de operatie, de intake op dinsdag, liep gesmeerd.

Donderdag mocht ik naar huis, maar eerst nog op de foto ter controle en naar de apotheek voor de nodige pijnstillers. Op de foto lag alles weer op z'n plek. Gisteren en vandaag heeft Buurtzorg de wond bekeken en goedgekeurd. Hopelijk morgen weer normaal lekker onder de douche.

Graag wil ik langs deze weg iedereen bedanken voor de lieve berichten, kaartjes e.d., die ik kreeg. Op naar een spoedig herstel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. H.brouwer:
    11 juli 2020
    Beterschap wim hoop dat het voorspoedig mag verlopen
    Groet annie en harry
  2. ikzelf:
    Dank jullie wel!
  3. Emily Posthumus:
    11 juli 2020
    Heel veel beterschap Wim. Doe vooral wat fietsen betreft eerst rustig an, hè? Laat de tijd zijn werk doen. Een mooie zomer gewenst, groeten.
  4. Niesje kuiper:
    Spoedig herstel!
  5. Truida:
    11 juli 2020
    Nu maar herstellen en beterschap
  6. Janetta:
    11 juli 2020
    Beterschap en een goed herstel.
  7. Koos D:
    Heel veel sterkte Wim
  8. Lambertus en Coby:
    11 juli 2020
    Wim een heel goed herstel gewenst wat heb je een pech gehad .Wij hebben jou reis verhalen altijd met plezier gelezen.
    Groetjes Lambertus en Coby
  9. Bert Tammenga:
    Beterschap.
  10. J.kaspers:
    11 juli 2020
    beterschap en we hopen je snel weer tegen te komen langs velden en dreven...komen we Wim op de fiets tegen...
  11. Dick Heslinga:
    Beterschap Wim.
  12. Petra Brant:
    11 juli 2020
    Fijn dat de operatie goed is verlopen Wim. Het waren leuke reisverslagen, maar jammer dat het zo is geëindigd. Een spoedig herstel gewenst.
  13. Olly&Ria:
    Beterschap Wim 💐
  14. Grietje Smid:
    12 juli 2020
    Wim beterschap en sterkte.
  15. Boelie en Diena:
    Een spoedig herstel Wim.
    groetjes Boelie en Diena
  16. Marga en Thie:
    12 juli 2020
    Och Wim, wat een verhaal... gelukkig zit het weer aan elkaar. Nu maar herstellen... Ik zag je gisteren lopen met de arm in een sling. Te laat om te toeteren/zwaaien. Van ❤️e beterschap ook namens Thie en sterkte ook voor Antje. Lieve groeten!