In de Betuwe.

12 augustus 2021 - Leerdam, Nederland

De geplande route is behoorlijk in de war. Vandaag zou il aankomen op een camping bij Dongen en was ik Breda al voorbij. Zover ben ik nog niet. Ik zit op de camping bij Leerdam, camping Ter Leede. Zowaar heb ik hier een achternaamgenoot ontmoet, Possemis, een unicum. Hij kent mij niet en ik hem niet. Een hele andere tak van de familie.

Tekst en uitleg bij de foto's:

Mijn dure fiets naast een ander dure fiets, aldus de eigenaar van de motor; aardige mensen die een gesprek met mij aanknoopten over mijn fietstocht; de Piramide van Austerlitz met de uitleg erbij; kasteel Sterkenburg; mijn navigatie stuurde mij daarheen abuis, maar toch leuk; ik bleek op de ksstelenroute te zitten; peren en ook appels nog vóór Culemborg; de pont bij Culemborg over de Lek; nog meer Culemborg; mijn nieuwe stek; en wat zat er in de hapjespan: kipfiletje, gebakken aardappelschijfjes en sla in een ander pannetje.

Groetjes, Wim Possemis

1. Anneke en Koop:
    12 augustus 2021
    Niks veranderlijker dan een mens……..maakt niks uit joh hoe de route is……jij hebt het gezellig en dat is ook belangrijk!
    O, de laatste foto's zie ik nog niet..
    Slaap lekker straks en voor morgen veel fietsplezier!
    Gr.vanaf de camping, K&A.
  2. Hennie en Ger Veenstra:
    12 augustus 2021
    Hoi Wim, je maakt er weer een mooie rit van. Wij wensen je heel veel plezier!
    Groetjes,
    Hennie en Ger
  3. Anneke de Ridder:
    13 augustus 2021
    Hoi Wim, bijzonder dat je een achternaamgenoot tegenkomt , dit was dan weer niet gebeurt als je route niet in de war was .
    Dus geniet van het onverwachtse ! Mooi de kasteel route , helemaal of een stukje ?
    Vandaag veel wind, hopelijk ook in de rug dan loop je zo weer volgens schema !
    Fijne dag vandaag , ben benieuwd wat er straks weer in het pannetje zit..🥘🍳 eet smakelijk!!! 👋👋
  4. Jan Veldhuizen:
    13 augustus 2021
    Leuk verslag met mooie plaatjes.
  5. Peter, Alice en Dancho:
    13 augustus 2021
    Mooi plekje om te overnachten. Toch heel apart om nog een Possemis tegen te komen op de camping. Je maakt altijd weer verrassende dingen mee. Leuk! We zijn benieuwd naar het vervolg.