Fietstocht: Nederland in acht dagen.

21 juni 2020 - Gasselternijveen, Nederland

Lieve mensen,

Eigenlijk zou ik nu op de fiets door Denemarken moeten trappen. Echter, corona gooide roet in het eten. Jammer dan! Ik ga natuurlijk niet bij de pakken neerzitten. Wij leven in een geweldig mooi fietslandje, dus het alternatief ligt vlak om de hoek: een fietstocht door Nederland. Als ik buienradar mag geloven, wordt het deze week mooi weer. In goed overleg met mijn begripvolle echtgenote heb ik besloten om niet langer te wachten en a.s. woensdag af te reizen. Tentje mee, kookgerei, eigen baas. Voordat de vakantie echt begint en de campings geen plek meer hebben. De route loopt vanaf thuis via Lemele ( bij Ommen), Millingen aan de Rijn, Gorinchem, Hoek van Holland, Bergen, Enkhuizen ( boot), Stavoren, mijn geboortedorp Noordwolde, en weer thuis. Ik wil ook nu weer proberen jullie weer op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Ik heb er zin in!

Groeten uit Gasselternijveen

1. H.brouwer:
    Succes
  2. Boelie en Diena:
    21 juni 2020
    Wim. Heel veel succes en hele mooie en veilige km.
  3. Karin:
    Succes Wim
  4. Apperlo:
    21 juni 2020
    Succes Wim....je mag bij ons ook logeren hoor!!!!op naar een mooie week,gr uit Oldemarkt😘
  5. ikzelf:
    24 juni 2020
    Dat is heel vriendelijk aangeboden maar het is de bedoeling dat ik overnacht op de camping Rotandorp in Noordwolde. Maar je weet maar nooit. 🙂
  6. Jaap Deuring:
    Succes Wim
  7. Lummie:
    Succes
  8. Janetta:
    21 juni 2020
    Ik ben benieuwd naar foto's die ongetwijfeld gaan komen.
    Succes Wim en je kunt op de terugweg ook altijd bij ons overnachten hoor !
  9. Olly&Ria:
    21 juni 2020
    Heel veel succes Wim en geniet er van

Groetjes Olly en Ria
  10. Doris en Harm:
    Hoi Wim,

Wij wensen jou een spetterende vakantie !
    Hart.gr.
    Doris en Harm
  11. Niesje kuiper:
    21 juni 2020
    Leuk Wim! Nederland is prachtig! Ik ga je weer volgen, fijne tocht ( petje en zonnebril en zonnebrandmiddel mee)
  12. Elly Postma:
    21 juni 2020
    Ik ga het weer volgen Wim en wens je een hele fijne reis!
    Groet,
    Elly
  13. Albertha:
    21 juni 2020
    Succes Wim, ik ga je verhalen zeker lezen! Geniet van deze reis!
  14. Grietje Smid:
    21 juni 2020
    Wim heel veel succes en vooral genieten!
  15. Peter:
    21 juni 2020
    Wim, de reacties gelezen en ben het met de meesten eens. Veel plezier, goed fietsweer(zon en wind in de rug) en vooral: helemaal heel weer thuiskomen!!!
    Groet,
    Peter en Marian
  16. Doris en Harm:
    22 juni 2020
    Wim, we wensen je heel veel plezier en een voorspoedige reis.
    Doris en Harm
  17. Truida:
    24 juni 2020
    Al onderweg denk ik en dat met die warmte gr.Truida