dinerbon

30 maart 2019 - Gasselternijveen, Nederland

Lieve mensen, met nog ruim zes weken te gaan tot 15 mei wil ik jullie op de hoogte brengen van de sponsoring voor het KWF. De actie is nog maar kort geleden opgestart en staat nu al op € 234. Daar is nog een sponsor bijgekomen die wel een speciale donatie heeft gedaan. Evenals vier jaar geleden heeft Spaans restaurant
'El Zorro' wederom een dinerbon beschikbaar gesteld: diner voor 2 personen, drankjes inbegrepen!!!
Deze dinerbon zal na de fietstocht worden verloot uit alle 'volgers'. Tot nu toe tel ik 58 volgers; deze mensen krijgen automatisch een e-mailbericht als ik een nieuw verhaal op deze weblog plaats. Het zou mooi zijn als al deze volgers ook gehoor geven aan mijn verzoek een bedrag te doneren aan het KWF, https://acties.kwf.nl/fundraisers/wimpossemisEen aantal volgers heeft dat trouwens al wel gedaan; daarvoor dank.
Dus wie dit leest op Facebook, meld je aan als 'volger' in het onderste blauwe vak "Mailinglijst". U bent van harte welkom!

Groet, Wim

1. Emily Posthumus:
    30 maart 2019
    Het gaat goed dus, je inzameling. Super. Het wordt steeds beter trainingsweer, succes!
  2. Riekie Kuik:
    31 maart 2019
    al bijgekomen van ons feestje van gisteravond Wim. Was reuze gezellig hè! Ik ga zeker ook een bedrag overmaken.