Weer de VAM-berg

4 april 2019 - Gasselternijveen, Nederland

Op maandag, 1 april, heb ik opnieuw de VAM-berg beklommen. Nu echter niet met de fiets achterop de auto,  maar ook heen en terug gefietst. Best een eind, in totaal 80 km. De terugweg viel mij zwaar met wind tegen. De berg zelf ging nu beter dan de vorige keer,  zelfs het stukje van 15 % kon ik aan; wel met 'poesten en bloazen', maar toch.

Morgen bij de boodschappen wil ik de visboer Boels in Stadskanaal vragen naar een Jacobsschelp.  Die zal ik bevestigen aan mijn bagage achterop de fiets.  Zo ben je onderweg herkenbaar als pelgrim naar Santiago.

Waar we met elkaar trots op mogen zijn: de stand van de sponsoring voor het KWF Kankerbestrijding staat op 316 euro!!

Graag tot de volgende keer. Groet, Wim

1. Betthy:
    4 april 2019
    Hallo Wim, het weer is de laatste dagen niet zo mooi. Eric is deze week naar Groningen gefietst en naar zijn toekomstig huis 83 kilometer, viel hem ook een beetje tegen. Hopen dat het weer de goede kant op gaat. Groeten Betthy.
  2. Geja:
    4 april 2019
    Heel knap!!👍👍
  3. Grietje Smid:
    5 april 2019
    Door regen en wind, wat een kanjer!!!
  4. Riekie Kuik:
    5 april 2019
    Hopen op beter weer Wim. Mijn donatie maak ik binnenkort ook over. Wat was het gezellig op het feestje van NAT hè?